• Világoskék
  • Fehér
  • Narancssárga
  • Kék
  • Sötétkék
  • Bronz
  • Világosszürke
  • Fekete
  • Piros
  • Sötétpiros
  • Érdekel

    • Katalógus rendelés
    • Árajánlat
    • Tesztvezetés
    • Márkakereskedések
    • Konfigurálja járművét

OLDALSÓ TOLÓAJTÓ

Az akár 644 mm széles és 1041 mm magas (egyes verzióknál széria) oldalsó tolóajtók kiváló hozzáférést biztosítanak a raktérhez. A függőleges külső ajtókilincs kiváló fogású és mindkét kézzel nyitható.

*2 tolóajtóval is rendelhető (opció)

HOZZÁFÉRHETŐSÉG

A jármű padlómagassága nem éri el az 530 mm-t, így a ki- és berakodás most még kényelmesebb.

RAKTÉRFOGAT ÉS SOKOLDALÚSÁG

Kompakt méretek, agilitás és rugalmasság.

Az Új Fiorinót tökéletes külső méreteivel egyértelműen városi használatra tervezték:

a furgon 3,957m hosszú és 1,716 m széles.

A négyzet alapú raktér meglepően tágas: 1,52 m hosszú (2,50 m lehajtott utasüléssel), 1,21 m magas és 1,47 m széles (kerékdobok közötti távolság: 1,05 m). Térfogata 2,5 m3, de lehajtott utasüléssel a 2,8 m3-t is eléri.

VÁLASZFALAK

A kabin és raktér elválasztása érdekében, valamint hogy a sofőrt ne zavarhassa vezetés közben a rakomány mozgása, többféle válaszfallal rendelheti járművét:

BEHAJTHATÓ VÁLASZFAL

A behajtható, osztott válaszfal sokoldalúságának és a padlószintig lehajtható első utasülének köszönhetően a raktér hossza további egy méterrel, térfogata pedig 0,33m3-rel növelhető. Az így közel 2,5 m hosszúságú és 2,8 m3 térfogatú raktérben akár hosszú rakományt is szállíthat.

BEHAJTHATÓ VÁLASZFAL

Előnyei:

1 m-rel hosszabb raktér (összesen kb 2,5m)

0,3m3-mal nagyobb raktérfogat

MÉRETEK

Hosszúság
Szélesség
Magasság

3.957 mm
1.716 mm
1.721 mm

RAKTÉR MÉRETEI

Hosszúság
Szélesség
Kerékdobok közötti távolság
Magasság
Raktérküszöb

1.500/2.491* mm (CNG 1.452 mm)
1.473 mm
1.046 mm
1.205 mm (CNG 1.070 mm)
527 mm (CNG 677 mm)

Maximális szélesség
Maximális szélesség
Magasság

644 mm
570 mm
1.041 mm
*lehajtott utasüléssel

Az agilitás kulcsfontosságú a városban.
Az Új Fiorinóhoz a kategória legteljesebb Euro 6 motorkínálatából választhatja ki az Önnek megfelelőt. A MultiJet2 dízelmotorokat kiváló vezetési élmény, kimagasló teljesítmény, alacsony fenntartási költség és környezetbarát működés jellemzi. Mindezek mellett az alacsony fogyasztás is rendkívül fontos. Az Új Fiorinóval bemutatkozik az EcoJet verzió, mely jelentősen alacsonyabb üzemanyag-fogyasztásának és károsanya-kibocsátásénak köszönhetően akár 14%-kal csökkentheti költségeit. Az Új Fiorino rendelkezik továbbá egy jellemzővel, mely kimondottan a városi vezetést hivatott kényelmesebbé tenni: a Comfort-Matic robotizált váltóval (MTA).

1.3 16V MULTIJET2
80 LE

Hengerűrtartalom

1.248 cm3

Teljesítmény

59 kW (80 Le)

Max. nyomaték

200 Nm 1.500 ford./percen

Végsebesség

162 km/h

NEDC fogyasztás

4,4 l / 100 km

1.3 16V MULTIJET2
80 LE ECOJET

Hengerűrtartalom

1.248 cm3

Teljesítmény

59 kW (80 Le)

Max. nyomaték

200 Nm 1.500 ford./percen

Végsebesség

162 km/h

NEDC fogyasztás

3,9/3,8* l/100 km

*robotizált sebességváltóval

1.3 16V MULTIJET2
95 LE

Hengerűrtartalom

1.248 cm3

Teljesítmény

70 kW (95 Le)

Max. nyomaték

200 Nm 1.500 ford./percen

Végsebesség

167 km/h

NEDC fogyasztás

4,4 l / 100 km

1.3 16V MULTIJET2
95 LE ECOJET

Hengerűrtartalom

1.248 cm3

Teljesítmény

70 kW (95 Le)

Max. nyomaték

200 Nm 1.500 ford./percen

Végsebesség

167 km/h

NEDC fogyasztás

3,9 l / 100 km

1.4 8V FIRE

Hengerűrtartalom

1.368 cm3

Teljesítmény

57 kW (77 Le)

Max. nyomaték

115 Nm 3.000 ford./percen

Végsebesség

157 km/h

NEDC fogyasztás

6,8 l / 100 km

1.4 FIRE NATURAL POWER

Hengerűrtartalom

1.368 cm3

Teljesítmény

51 kW (70 Le)*/ 55 kW (78 Le)

Max. nyomaték

104*/115 Nm 3.000 ford./percen

Végsebesség

149 km/h

NEDC fogyasztás

4,4*/6,8 kg/100 km

*Metán motor

Az igény esetén rendelhető dízel EcoJet verziók jelentősen alacsonyabb üzemanyag-fogyasztást és károsanyag-kibocsátást biztosítanak.

Lehetőségek:
- Automata - normál vezetéshez
- Automata/Gazdaságos - a fogyasztás csökkentéséhez
- Manuális - szekvenciális

EcoJet

Megérkezett a Dízel EcoJet motor. Ez a verzió a Start&Stop rendszernek, az intelligens generátorkezelésnek és a változó térfogatáramú motorolaj-szivattyúnak köszönhetően jelentősen alacsonyabb fogyasztást és károsanyag-kibocsátást tesz lehetővé. A motor az üzemanyag-fogyasztást akár 3,8l/100 km-re a károsanyag-kibocsátást pedig 100 g/km CO2-ra csökkenti (MTA robotizált sebességváltóval), így költségeit akár 14%-kal csökkentheti.

Natural Power

A megbízható kettős üzemanyag-rendszerű megoldás egyszerre csökkenti a jármű fenntartási költségeit és üzemanyag-fogyasztását. A 77 literes metángáztartály(kb. 13 kg) és a 45 literes benzintartály együttesen akár 960 km hatótávolságot biztosítanak a járműnek. Ráadásul a padlólap alatt elhelyezett tartályoknak köszönhetően a raktér is kellően tágas maradt. A metánüzemű motornak köszönhetően a Fiorino nemcsak környezetbarát, hanem a korlátozott forgalmú övezetekbe is behajthat*, így akár a városközpontokban is akadálytalanul végezheti munkáját.

* Kivételt jelentenek a nem környezetvédelmi okokból, illetve speciális helyi szabályok miatt korlátozott forgalmú övezetek.

Rendszeres karbantartás

A hosszabb szervizintervallumoknak köszönhetően munkáját most még hatékonyabban végezheti: a MultiJet2 dízelmotorok rendszeres karbantartása csak 35000 km-enként esedékes, így időt és pénzt takarítanak meg Önnek.

KÜLSŐ FELSZERELTSÉG
Utastér
Légzsákok és biztonsági övek
Fékrendszer
START&STOP
KÜLSŐ FELSZERELTSÉG
Az Új Fiorino külső kialakítását átterveztük, hogy bizonyos jegyeiben hasonlítson a Fiat Professional paletta többi tagjára, de modern, dinamikus stílusával megőrizze a modell jellegzetességét. A Fiorino elején elhelyezett, magas tájolású fényszórók kiváló láthatóságot biztosítanak, az új lökhárító és hűtőrács pedig egyszerre védelmet biztosít az ütközések során, és személygépkocsira emlékeztető megjelenést kölcsönöz a járműnek.
Utastér
Aggodalommentes utazás
A merev szerkezetű utasteret az első és hátsó gyűrődési zónák védik, melyek ütközés esetén elnyelik annak erejét.
Az oldalsó csíkok könnyen eltávolíthatók, így a javítási költségek minimalizálhatók baleset esetén.
A sima kontúrú, nagyméretű lökhárítók maximális védelmet biztosítanak a járműnek.
Légzsákok és biztonsági övek
Biztosítják a sofőr és az utasok védelmét
Hárompontos biztonsági övek előfeszítővel és erőhatárolóval
4 légzsák: vezetőoldali (széria), utasoldali és oldallégzsák (opció)
Fékrendszer
Optimális hatékonyság, megbízhatóság és időtálló kivitel
A csomag tartalma:
Elöl tárcsafékek, hátul dobfékek
EBD (elektronikus fékerő elosztó) funkcióval kiegészített ABS, amely gondoskodik a fékerő megfelelő elosztásáról az első és hátsó kerekek között, valamint megakadályozza a kerekek blokkolását.
START&STOP
A Start&Stop rendszer automatikusan leállítja a motort, amikor rövid időre (például közlekedési lámpánál) megáll, és a kuplung lenyomásának észlelésekor újraindítja azt.
ELEKTRONIKUS MENETSTABILIZÁTOR (ESC)
VISSZAGURULÁS GÁTLÓ (HILL HOLDER)
TEMPOMAT
TRACTION +
ELEKTRONIKUS MENETSTABILIZÁTOR (ESC)
Az elektronikus menetstabilizátor vezérli a jármű stabilitását, és segít megőrizni a jármű feletti uralmat abban az esetben, ha az egyik kerék megcsúszik.
VISSZAGURULÁS GÁTLÓ (HILL HOLDER)
Az ESC rendszerbe integrált Hill Holder automatikusan aktiválódik lejtőn való induláskor, és néhány másodpercig a fékpedált lenyomása nélkül fenntartja a féknyomást.
TEMPOMAT
Lehetővé teszi, hogy a hosszú, egyenes, statikus vezetési feltételeket kínáló utakon (autópályákon) előre beállított sebességgel haladjon anélkül, hogy lenyomná a gázpedált.
TRACTION +
A Traction+ rendszer optimálisan osztja el a hajtást az egy tengelyen lévő kerekek között, ha azok megcsúsznak, így segítséget nyújt a sofőrnek a csúszós úton (hóban, jégen, sárban stb.) való vezetéskor és induláskor. A rendszer fékezi a rossz tapadású kereket (illetve azt, amelyik jobban megcsúszik), és átirányítja a hajtóerőt a jobb tapadású kerekekre.
ELÖLNÉZET
OLDALNÉZET

KORMÁNYKERÉKEN ELHELYEZETT VEZÉRLŐSZERVEK

A Fiorino fedélzetén minden eszközt tökéletesen integráltunk a műszerfalba. A kormánykeréken elhelyezett vezérlőszerveknek köszönhetően pedig anélkül kezdeményezhet és fogadhat telefonhívásokat, hogy kezét levenné a kormánykerékről.

Légkondicionáló berendezés

A pollenszűrővel felszerelt manuális légkondicionáló berendezés (opció) gondoskodik róla, hogy az utazás mindig komfortosan teljen. A 4 állítható szellőzőnyílás kiváló szellőzést biztosít. Az ablakok párátlanítását 8 további szellőzőnyílás végzi a levegő megfelelő elosztásával.

Információs és szórakoztató rendszer

Az Új Fiorino vadonatúj információs és szórakoztató rendszerrel van felszerelve: 5"-os érintőképernyős rádiója – melynek kezelőszervei a kormánykeréken lettek elhelyezve – Bluetooth csatlakoztathatóságot és hangátviteli funkciót kínál, USB és AUX csatlakozókkal rendelkezik és képes az MP3 fájlformátum lejátszására. A rádió navigációs rendszerrel is kiegészíthető. Rendelhető CD és MP3 lejátszóval, valamint DAB rádióval felszerelve.

Comfort-Matic robotizált váltó MTA

A Comfort-Matic robotizált váltó a manuális sebességváltóktól megszokott rugalmasságot és precizitást nyújtja, azonban használata közben, az automata váltókhoz hasonlóan, nem szükséges lenyomni a kuplungot, így egyszerre hatékony, kényelmes és tökéletes a városi forgalomban.

9 FÉMCSŐBŐL ÁLLÓ BIZTONSÁGI VÁZ

A Fiorino felszereltségéhez tartozik egy 9 fémcsőből álló biztonsági váz, mely védi a sofőrt abban az esetben, ha a rakomány elmozdulna.

Független zár | Nagyobb teherbírás

Mivel az első és hátsó ajtók zára egymástól független, a raktérhez akkor is hozzáférhet, ha a vezetőfülke zárva van, így a be- és kirakodást még nagyobb biztonságban végezheti. Bizonyos verziókon a szériafelszereltség részét képezi.

Nagyobb teherbírás

Akár 660 kg teherbírás. Igény esetén dízel verziókhoz.

Világítás

Plafonvilágítás és levehető zseblámpa a raktér oldalfalán (opció):
- hagyományos plafonvilágításként működik, ha a tartóba van helyezve
- a tartóból eltávolítva praktikus zseblámpaként használható

Elektromos aljzat

A raktérben helyett kapott egy 12V-os aljzat is (opció).

UTASTÉR

KÉNYELEM ÉS FUNKCIONALITÁS A FEDÉLZETEN
Az utasteret a fejlesztés során olyan elemekkel egészítettük ki, melyek még komfortosabbá és ergonomikusabbá teszik azt. Például:

• Manuális verziók esetében bőrbevonattal rendelhető (opció), újratervezett kormánykerék, melybe integráltuk a rádió kezelőszerveit

• Műszeregység új grafikus elemekkel és jobb láthatóságot biztosító, állandó háttérvilágítással

ERGONOMIA

Kényelmesebb vezetést biztosító ergonómiai fejlesztések

Az Új Fiorino volánja mögött optimális testtartással, komfortosan vezethet. A hátat támasztó ülések a kormánykerékkel együtt állíthatók és most többféle, új kárpittal is rendelhetők.
A vezetőülés állítható magasságában, valamint állítható a deréktámasz, a fejtámlája (modelltől függően széria) és a kartámasz is (opció).
A váltó a műszerfalon kapott helyet.

Fedélzeti funkciók

A kabinban elegendő hely van mindennek, amire munkája során szüksége lehet:
A különböző tárolórekeszekben és oldalpanelekben elhelyezhet például egy 1 literes palackot, egy A4-es méretű jegyzettömböt vagy akár egy táblaszámítógép. A tágas kesztyűtartót úgy alakítottuk ki, hogy alkalmas legyen személyes tárgyai, a munka során szükséges iratok vagy egy laptop tárolására. A középső konzolon pohártót, egy 12 V-os csatlakozót és egy 5 V-os USB töltőt helyeztünk el. Az irattartónak köszönhetően iratai, jegyzetei és térképei mindig kéznél lesznek (opció).

KÉNYELEM
TECHNOLÓGIA
FUNKCIONALITÁS
Tudjon meg többet az ÚJ FIORINORÓL